۱۳۸۷ آذر ۴, دوشنبه

وقتی مه همه جا را بگیرد می نویسم

ببینید هیچ سابقه ندارد من از خواندن بلاگی این همه هیجان زده بشوم، اما این بلاگ ... نمی گویم کدام بلاگ است، چون مفصل کار دارم باهاش و می نویسم مفصل درباره ش. توی همین لیست پایین صفحه هم هست، شما بگویید به نظرتان کدام بلاگ؟
پستی هست پست مفصلی که برای کسی پخشش نکرده ام حتا برای خودم، پست دیگری هست، پست مفصل دیگری درباره شماها که قدیم تر بوده اید، برای آنهایی که حق آب و گلی به بلاگ نویسی دارند. می نویسم. اما نه حالا، وقتی مه همه جا را بگیرد می نویسم. مه، این مه که بیاید...

پس کلوم: من نمی دونم چرا یهو جو می گیردم به زبان فصیح نوشتاری می نویسم. شما ببخشید دیگه. ایشالا اصلاح و تربیت می شم.

۵ نظر:

N گفت...

تا کنون نظری داده نشده است. این نظر است یا یعنی نظری نیست؟

شقایق گفت...

در هر چیزی نشانه ای هست!
این نشانه را می بینی؟
نشان فرو افتادن مه! گاه نوشتن است ملک!

دهلیز گفت...

امیر اسم وبلاگ من دهلیزستان نیست ..دهلیزِ .
موقع اسمگذاری گوگل ادا سرم در آورد منم مجبور شدم یه "ستان" به آخرش اضافه کنم .
درضمن جمله هه چیه اون وقت؟..البته جای خیلی چیزا تو نامه به بازجوم خالیه ولی حیف که همه چیز و نمیشه نوشت حتی تو وبلاگ

ناشناس گفت...

می گم نه اینکه من هم توی کار کشف بلاگهای با حال ام, کنجکاویم شد ببینم کدوم بلاگه؛ توی لیست نگاه کردم خیلی هاشون رو اصلا نمی شناسم.
من خیلی قوی هستم توی کشف بلاگهای خداایی که هیشکی هم نمی شناستشون
اگر بنویسی من هم میام یکی رو لو می دم.

ناشناس گفت...

البته یه حدس می زنما,
nei c