۱۳۸۷ بهمن ۱۵, سه‌شنبه

کامنت شما نشانگر شخصیت شماست

 

کامنت گذار عزیز از فضایی که به تو داده می شود تا نظرت را بگذاری درست استفاده کن. در دیزی بازه، حیای گربه کجا رفته؟

من دست کم چند کار می توانم بکنم در مورد کامنت ها، می توانم اول ببینم و منتشرشان کنم و اگر دلم خواست حذفشان کنم.

می توانم بعد از این که کامنت به سمع و نظر همه رسید پاکش کنم.

می توانم کلن بخش نظردهی را حذف کنم.

و ...

اما اجازه دادم بدون این که من تاییدش کنم نظرت را بگذاری.

حواست باشد با این کارم به تو اجازه دادم وارد حریم خصوصی این خانه من شوی، معنیش این نیست که اجازه داده ام توی ِ خانه ام هر گندی که خواستی بزنی. صدایت را پایین می آوری، مودبانه نظرت را می گویی. درباره پست حرف بزن، اگر من از گوز فرموده ام تو از شقیقه سخنرانی نفرما، ک.س شعر تحویل نده: کامنت شما نشان دهنده شخصیت شماست. افتاد؟ اما اگر اصولن اهل ک.س گفتنی، اشکالی ندارد، کسی هم جلویت را نگرفته، برو توی بلاگ خودت هر گندی که خواستی به خودت بزن. یا اصلن هر فکر بیمار دیگرت را هر جا خواستی فریاد بزن.توی این مملکت که تیمارستان بزرگی ست، تو هم یکی. 

این اولین بار است که کامنت بی ربط کسی را پاک می کنم، امیدوارم آخرینش باشد و من مجبور نشوم با شرح جزییات، جزییات هر بی ربطی را شرح دهم. خطابم به آنهایی که پست را درست نمی خوانند و فقط نظر می دهند که داده باشند هم هست، اگرچه تا حالا هیچ چیزی را حذف نکرده ام، حتا بی ربط ها را که خوشبختانه به خوش اقبالی من کم بوده.

پایان پیام.      

هیچ نظری موجود نیست: