۱۳۸۷ بهمن ۷, دوشنبه

رییس جون

ما را جو گرفت، رییس عزیزمان را گرفتیم به فحش. بعد هم پشیمان شدیم پاکش کردیم. اما خب حیف که پاکش کردم. انگار حرف دل خیلی ها بود. اصولن به دلم مانده بود بگویم بین ما مذکرها هم خاله زنک بازی خیلی چیز مطبوعی ست، حتا می توانیم گندش را در بیاوریم. به من چه مربوط که رفیق رییس ِ مربوطه نمی تونه تافل ِ دکتری قبول بشه اونم بعد از چهار سال؟ حالا که نرفتم جاش امتحان بدم باید بشینه هرچی دلش خواست تخیل کنه و مزخرف ببافه. خب خداییشش به این چی می گن؟ عمو مردک بازی؟

۱ نظر:

دهلیز گفت...

اصولا واژه خاله زنک بازی را مردهایی ساختند که از زنها و قدرت گرفتن شون خودشون روخیس کرده بودند همونها که را ه انداختند الکلی الکی زنها عقلشون کمه( بی هیچ فَکتی همین جوری) ، زنها احساساتی اند نمی تونند قاضی بشن(10 قاضی برتر سوئد 7 تاش زن بود امسال)، زنها شیطون و درس میدن و... دیدی که حتما بعضی ها با خراب کردن یکی که از توانمندیهاش وحشت دارند خودشون رو مطرح می کنند این دقیقاهمون حکایته..
وگرنه تو شما مردها خان خاجی بازی و حسودی و چشم و هم چشمی بیداد میکنه ما زنها تو این قضیه پشت سر شما حرکت می کنیم ..اینجا که این بحث ها دیگه کم کم بساطش تعطیله ما هم طبق معمول در 200 سال آینده پا جای پای اینها بر می داریم ..تا ظهور آقا امام زمان ...